منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

چگونگي جايگزيني روش‌هاي نوين آموزشي به جاي روش‌هاي سنتي



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 65     کد محصول :6357      حجم فایل:80,69 KB      نوع فایل :rar



چکیده

در این مقاله سعی شده است که علل تداوم تدریس به صورت سنتی و معلم محوری بررسی گردیده و همچنین روشهای نوینی جهت جایگزینی آنها ارائه گردد . در این مقاله مواردی نظیر :

الف) تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی.

در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متمایز وجود دارد:

" نظام متکی بر اصالت مواد درسی

"نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد.

با بررسی ویژگیهای این دو نظام معلوم می شود که نظام آموزشی کشور، نظام متکی بر اصالت مواد درسی است و از دیدگاه متخصصین علوم تربیتی نتیجه چنین نظامی الزاماً این است که معلمان ابتکار و آزادی عمل ندارند و نمی توانند به روشهای فعال آموزشی بپردازند.  

ب ) عدم آشنایی معلمان با روشهای نوین آموزشی.

"اطلاعات پراکنده و محدود معلمان از روشهای فعال آموزشی

"عدم آگاهی معلمان از چگونگی سازماندهی کلاس و مدیریت زمان

" نبودن هیچ دوره آموزشی برای دبیرانی که علاقه مند به تغییر در شیوه های آموزشی خود هستند

مورد بحث قرار گرفته است .

در واقع در این مقاله سعی برآن شده تا روشهای متفاوت آموزشی ، روشهای نوین و پویای رفتاری و آموزشی ، رفتارهای نوین منجر به یادگیری بیان و بررسی گردد تا بتوانیم آنها را جایگزین آموزشهای سنتی کنیم .

الف. مقدمه

در دهه های اخیر تلاشهای زیادی در کشور صورت گرفته تا روشهای کلیشه ای و سنتی آموزشی جای خود را به روشهای تازه و بدیع و مبتنی بر نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان دهد. آنان را خلاق و تولید کننده علم و دانش پرورش داده و دریچه های نوینی را در زمینه علوم و تکنولوژی در کشور بگشاید. تغییرات نظام آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیز در همین راستا صورت گرفته است. اما علی

رغم تمامی زحمات و هزینه های سنگینی که آموزش و پرورش متحمل شده است، هنوز شاهد تدریس علم به شیوه سنتی و معلم محوری هستیم. در قریب به اتفاق مدارس کشور، هیچ تغییری در زمینه تدریس و ارزشیابی و … دیده نمی شود.به همین علت به کرات دبیران ظالمانه مورد شماتت قرار می گیرند که چرا نمی توانند خود را با روشهای مدرن آموزش وفق دهند. به همین جهت در این مقاله سعی شده است بر علل و ریشه های تداوم شیوه تدریس سنتی و غیرفعال‌از سوی دبیران پرداخته شود.علل تداوم شیوه تدریس سنتی را می توان در چند عامل زیر پیگیری کرد.

1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس

ساخت نظام آموزشی یک جامعه، اعم از نگرشها و باورها، برنامه ها و آیین نامه ها می تواند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهد. توجه یا عدم توجه نظام آموزشی به نیازهای شاگردان و جامعه، اصالت دادن نظام آموزشی به محتوا وبرنامه ها به جای رشد و تحول همه جانبه، عدم نظارت و کنترل سالم و ارزشیابی های اصولی و غیراصولی همه می توانند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهند. در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متفاوت دیده می شوند.

1-نظام متکی بر اصالت مواد درسی: از جمله ویژگیهای نظام متکی بر اصالت مواد درسی این است که در این نظام آموزشی یک برنامه ثابت برای کشور اجرا می شود و محتوای برنامه مقید به متن تنظیم شده است و رعایت انضباط یکنواخت آموزشی برای همه معلمان الزامی است.

2- نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد: در این نظام برنامه برحسب مقتضیات منطقه و نوع مدرسه و توانایی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان بستگی دارد. معلمان در اجرای برنامه و انتخاب مواد درسی آزادی عمل و اختیارات بیشتری دارند و … .با کمی تأمل و دقت در نظام آموزشی کشور درمی یابیم که نظام آموزشی کشور ما متکی بر اصالت مواد درسی است. زیرا دبیران باید مطالب معینی را بدون توجه به تواناییها، استعدادها و علایق دانش آموزان تدریس نموده و ارزشیابی معینی را با ریزبارم معین به عمل آورند. بدیهی است که در چنین نظامی - همچنانکه محققان و دانشمندان علوم تربیتی معتقدند- معلم آزادی عمل چندانی ندارد که توسط آن بتواند به فعالیتهای ابتکاری بپردازد و بطور کلی او مجبور است که وظایف خاصی را که از طرف سیستم به او تحمیل می شود را بدون کم و کاست اجرا نماید.بنابراین به نظر می رسد که پیشنهادات داده شده برای تدریس فعال فیزیک در چنین سیستمی بی نتیجه خواهد ماند.

2. عدم آشنایی معلمان دروس مختلف با روشهای نوین آموزشی

علی‌رغم‌ اینکه‌ معلمان‌ دروس بطور گسترده مورد توصیه قرار

می گیرند که روشهای فعال آموزشی را جانشین روشهای سنتی و معلم محوری نمایند، دانش آموزان را درگیر مسائل کاربردی و پژوهشی نمایند و گاهی اوقات روشهای مختلفی همانند به کار بردن فناوری اطلاعات در آموزش ، روشهای آزمایشگاهی، پروژه، پرسش و پاسخ و … برای تدریس به دبیران پیشنهاد می شود، هنوز تعداد کثیری از دبیران فقط با عناوین این روشهای تدریس آشنایی دارند و یا اطلاعات خیلی محدودی دارند. معمولاً این اطلاعات محدود را با استفاده از مطالب پراکنده مجلات که اتفاقی به دست آنها می رسد، کسب کرده اند و هیچ گاه بطور جدی و عمقی با این روشها آشنا نشده اند. کلاسهای ضمن خدمت دبیران نیز معمولاً آموزش مطالب تئوری و یا روشهای آزمایشگاهی کلاسیک و سنتی است و هیچ گاه روشهای فعال آموزشی، روشهای سازماندهی کلاس و مدیریت زمان برای تدریس با روشهای فعال، مورد توجه قرارنگرفته اند. چگونه از معلمی که هنوز با این روشها آشنا نشده و مورد حمایت علمی قرار نگرفته است، می توان انتظار داشت که روشی را که نمی داند به کار ببرد؟!

3. متناسب نبودن زمان با روشهای فعال

مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد

3-1)کمبود زمان لازم برای تدریس علوم به شیوه فعال: شکی نیست که زمان تدریس روشهای فعال طولانی تر از شیوه های سنتی گذشته می باشد. تحقیقی از دبیران فیزیک مدارس استان فارس (که تا حدی روش تدریس دانش آموز محوری را بکار برده اند) نشان می دهد که این دبیران به عللی قادر به ادامه این روش

نمی باشند و اولین دلیل این دبیران کمبود وقت می باشد. تقسیم کلاس به دسته ها و گروههای کوچکتر، فعالیتهای آزمایشگاهی، روشهای بحث گروهی، استفاده از رایانه، خرد کردن مسئله به اجزای کوچکتر … همه و همه نیاز به زمان دارند. بنابراین با توجه به کافی نبودن زمان، استفاده از روشهای فعال بسیار کمرنگ خواهد بود.

3-2) کمبود وقت دانش آموزان برای فعالیت و تحقیق

دانش آموزان برای انجام دادن فعالیتها، پروژه ها، بحث های گروهی که منتج به نتیجه دلخواه شود، نیازمند آرامش و زمان هستند. زیرا یقیناً انجام دادن تکالیفی از سوی دانش آموزان که منجر به یادگیری سطوح بالای یادگیری در حیطه شناختی می باشد، مستلزم وقت زیاد است. از آنجایی که نیمی از وقت دانش آموزان در مدرسه صرف می گردد و حداقل نصف وقت باقی مانده آنها صرف حفظ و تکرار دروس عمومی آنها می گردد (زیرا حداقل نصف دروس دانش آموزان علوم تجربی و ریاضی را دروس رشته انسانی تشکیل می دهد) نیم دیگر وقت باقی مانده باید صرف بقیه دروس تخصصی نظیر فیزیک، شیمی، آمار، ریاضی، زیست و هندسه و … شود. مسلماً با چنین محدودیت زمانی نمی توان از دانش آموزان توقع داشت که چند ساعتی از وقت خود را صرف کسب اطلاعات از شبکه اینترنت و پروژه های تحقیقاتی و … نماید. 

 
فهرست
جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی 2
چکیده 2
1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس 4
مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد 6
از آموزش چه انتظاری داریم؟ 9
تدریس یک مفهوم 10
الگوها و روشهای تدریس 12
الگو چیست؟ 13
الگوی عمومی تدریس چیست ؟ 14
رفتار ورودی یعنی چه؟ 14
الگوی حل مسأله: 17
روش نهایی علمی 28
اطلاعاتی پیرامون ‌ارتقای مهارتهای تدریس و کیفیت آموزش عالی 32
راهنمای برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی1 33
•افزایش سرعت انتقال یادگیری و بازدهی 37
•جلوگیری از اعمال نظرهای سلیقه ای معلمان 38
تعاریف 39
دو نگاه متفاوت درعرصه ی فناوری اطلاعات: 41
تفاوتIT  و ICT : 45
یافته های علمی : 47
دانش معلمان 50
دانش مربوط به فن معلمی 51
● فن معلمی خارج از کلاس درس 53
منابع لاتین 63
منابع فارسی 64
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:الگوهای تدریس  روشهای جدید تدریس  چند نوع روش تدریس داریم؟  از چه روشی برای تدریس استفاده کنیم  فناوری آموزشی چیست  آموزش به سبک نوین  چگونه یادگیری در کلاس انجام می شود  فواید استفاده از روش های تدریس جدید  تنوع در شیوه های تدریس  روش های تدریس موفق و موثر معلمان  یادگیری در کلاس درس چگونه انجام می شود  چگوته مطالب کتاب درسی را به دانش آموزان بیاموزیم  تکنولوژی آموزشی چیست  استفاده معلم ازوسایل کمک آموزشی در کلاس  روشهایی براي ايجاد يك محيط پربار آموزشي – يادگيري  روش های نوین آموزشی  روش های نوین آموزشی Pdf  روش هاي نوين آموزشي  روش های نوین آموزش  روش های نوین آموزش زبان انگلیسی  روش های نوین آموزش جدول ضرب  روش های نوین آموزش ریاضی  روش های نوین آموزش ابتدایی  روش های نوین آموزش انشا  روش های نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  مقاله روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روشهای نوین آموزشی  روشهای نوین آموزش  روشهای نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش جدول ضرب  روشهای نوین آموزش ضرب  روشهای نوین آموزش املا  روشهای نوین آموزش ابتدایی  روشهای نوین آموزش انشا  روشهای نوین آموزش الفبا  روشهای نوین آموزش کارکنان  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش پزشکی  روش نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان به کودکان  روشهای نوین اموزش زبان  روشهای نوین یادگیری زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان  روشهای نوین تدریس زبان و ادبیات فارسی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهاي نوين آموزش  روشهای نوین آموزش کودکان  روشهای نوین آموزش زبان  فناوری نوین آموزشی  فناوریهای نوین آموزشی  مقاله فناوری نوین آموزشی  دوره فناوری های نوین آموزشی  فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین در آموزش و پرورش  آموزشگاه فناوری نوین  جایگاه فناوری نوین در آموزش  تاثیر فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین آموزش  تکنولوژی نوین آموزشی  تکنولوژی های نوین آموزشی  تکنولوژی نوین آموزش  تکنولوژی های نوین در آموزش  فناوری آموزشی  فناوری آموزشی چیست؟  فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی پیام نور  فناوری آموزشی جدید  فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  فناوری آموزشی در مدیریت کلاس  فناوری آموزشی+مقاله  فناوری آموزشی Pdf  فناوری آموزشی - تدریس برتر  تکنولوژی آموزشی چیست  فناوری آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس  تکنولوژی آموزشی در مدارس ژاپن  تکنولوژی آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی  نقش فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی مدارس  کاربرد تکنولوژی آموزشی در مدارس  مقاله تکنولوژی آموزشی در مدارس  دانلود فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  کتاب تکنولوژی آموزشی پیام نور  مقدمات تکنولوژی آموزشی پیام نور  نمونه سوالات درس فناوری آموزشی پیام نور  دانلود نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی دانشگاه پیام نور  تکنولوژی آموزشی پیام نور  تکنولوژی آموزشی جدید  فناوریهای جدید آموزشی  جدیدترین فناوری آموزشی  فناوری های آموزشی و مدیریت کلاس  مقاله فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  تکنولوژی آموزشی+مقاله  تکنولوژی آموزشی Pdf  الگوی عمومی تدریس  الگوي عمومي تدريس  مدل عمومی تدریس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس  مدل عمومي تدريس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس کدام است؟  نوین تدریس  نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روش نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  الگوهای نوین تدریس  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  آموزش نوین علوم تجربی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  شیوه های نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس موسوی  روش نوین تدریس ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین تدریس عربی  روش نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی  روش نوین تدریس علوم  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  الگوی نوین تدریس  کتاب الگوهای نوین تدریس  کاربست الگوهای نوین تدریس  الگوهای روش تدریس نوین  روش نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی پنجم  روش نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روش تدریس نوین در ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی اول ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی دوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در دوره ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم دبستان  روش نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین آموزش زیست شناسی  روش های نوین آموزش زیست شناسی - غیاثی  روش های نوین در تدریس زیست شناسی  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای جدید تدریس ریاضی   
محصولات مرتبط
سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

قیمت: 129,000 ريال کد فایل:36034
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی با پاسخ فایل pdf دوره آموزشی سوالات آزمون پدافند زیستی راهبردی | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی سموم زیستی تغییر یافته عوامل زیستی مصنوعی✅ مواد فعال زیستی (مواد هورمونی) عوامل زیستی دوقلو    .15 انتشار عواملزیستیبه واسطه حوادث طبیعی، اقدامات بیوتروریستیویا حمله زیستیتوسط کشورهاي متخاصم، سرمایه هاي انسانی و سرمایه هاي ملی زیستی دچار خسارت و آسیب...
تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

قیمت: 0 ريال کد فایل:36030
دانلود تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری دانلود رایگان سوالات آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸ پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح: تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری تست های آمادگی آزمون جامع...
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

قیمت: 0 ريال کد فایل:36029
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح:   🔻300 تست آشنایی با فن بیان و سخنوری 🔻250 تست آشنایی با مخاطرات محیطی  🔻400 تست آشنایی با هنرهای تجسمی 🔻150 تست آشنایی با مفاهیم قرآنی 🔻300 تست آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی 🔻250 تست آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب 🔻200...
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

قیمت: 0 ريال کد فایل:36028
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود نمونه استخدامی آموزش و پرورش سال 1402  رایگان اصل سوالات دبیری و هنرآموز ابتدایی عمومی  منابع اختصاصی  تخصصی مربی پرورشی تربیتی سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال 1402 شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده. دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی مربی امور...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :121

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :125

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :153

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5702

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :244

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :16

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3670

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...